dijous, 24 de febrer del 2011

Una cervesa i un orgasme, sisplau!

Sus piernas, sus adorables y vivaces piernas, no estaban muy juntas, y, cuando localicé lo que buscaba, sus rasgos infantiles adquirieron una expresión soñadora y atemorizada en la que se mezclaban el placer y el dolor”

Vladimir Nabokov, "Lolita"



Només ens separen un parell o tres de metres, està asseguda llegint un llibre amb les cames creuades, bebent el que crec que és un whisky sense gel. Porta unes mitges negres, gairebé transparents. Les sabates de taló vermelles estilitzen les seves llargues cames que amb una sensualitat innata mou. Tan sols mirant com agafa el got i se'l posa a la boca, veient com l'alcohol recorre els seus llavis, m'excito.

Em trobo en els seus turmells, són delicats i prims, els meus dits són suficientment llargs com per envoltar-los. Avanço en el camí pujant la meva mà per les seves cames, acaricio el seu genoll, arribo a la cuixa i obro el palmell. Paso la mà sota el seu vestit negre de seda, arribo a les angonals i miro com es mossega el llavi mentre tanca els ulls. Baixo un dels tirants del vestit i beso les seves clavícules, les seves espatlles, el seu coll, mossego la seva orella i passo els meus dits entre els seus cabells, la despentino. Busca els meus llavis i jugo amb ella, m'allunyo per augmentar el seu desig. Baixo el vestit, descordo el sostenidor i beso els seus pits. Quan llepo els mugrons sento com un calfred recorre el seu cos. Baixo les seves calces fins als genolls i faig baixar la meva mà, col·locant-la estratègicament entre les seves cames, jugo amb els meus dits mentre el seu cos adopta posicions extremadament excitants. Sento els seus gemecs i no puc deixar de fer-la sentir dona.

M'acabo la cervesa d'un cop i marxo al lavabo per alliberar el plaer acumulat. Li hagués pogut fer l'amor aquella nit, però en sortir al bar no hi era. Massa tard, massa temps imaginant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada