diumenge, 20 de febrer del 2011

Carinyo mai saps que dir!

Hola amor! Sento haver trigat tant avui, però hi havia molta gent a la plaça. Com estàs? Tot bé? Per cert, saps a qui m'he trobat? A la Júlia! Estava comprant peix, és tant preciosa aquesta dona...té un cos impressionant no sembla haver tingut dues criatures, oi? No l'hi he dit res, m'ha fet vergonya.

Ahir a la tarda vaig anar al metge em va receptar unes pastilletes vermelles, no són gaire grans però tampoc em fan el pes a més em sembla que no les necessito crec que no me les prendré. Què en penses? Carinyo mai saps que dir! Bueno...almenys ara et quedes per escoltar-me.

Ara recordo la Júlia, quins cabells que té...i els seus ulls, a més sembla una bona mare. L'únic defecte que li trobo és haver follat amb tu. Aixó de ficar-se en el meu llit amb el meu marit no em fa gaire gràcia. Suposo que és normal jo t'estimo i no suporto imaginar-te despullat amb altres dones. Ta mare això no ho entén, aquest odi que em professa és exagerat...només vaig matar-te.


3 comentaris: