dilluns, 28 de març del 2011

Gran reserva de fa una setmana


-Què prefereixes Terrassa o Mataró? Potser Cerdanyola...
-Què dius!?
-Et pregunto quin tren vols agafar, sinó em contestes ràpid escolliré jo per tots dos!
-Però sinó hem d'agafar cap tren d'aquests...
-Per què no?
-Joder! Doncs perquè no van cap a casa.
-I?
-Mataró!
-Hi ha platja.
-Corre que ja arriba!


-Podria passar-m'hi hores aqui davant.
-I jo! De fet crec que ja anem camí de les dos hores.
-Hauríem de menjar alguna cosa potser...
-Potser sí.
-Què vols? Un entrepà?
-Que m'abraci senyor cambrer! Què els hi queda d'això?
-Li recomano una que tenim a la bodega. És de la reserva de fa una setmana. La millor collita.
-Porti-me-la! Vull tastar-la!


-Tenia por...
-Ja ho sé!
-Gràcies.
-T'estimo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada