diumenge, 1 de maig del 2011

Es necessita un mort (Urgent)

-Bon dia mare! Què està fet el dinar? Tinc molta gana. Com està la tieta Joana? Ahir no tenia molt bona pinta, feia una cara horrorosa.

-Ara mateix acabem de tornar del metge i ens ha dit que està molt millor. En deu minuts tens el menjar a taula fill.

-Ostres, quina llàstima! Així demà tampoc faré hores extres, mira que necessitava els diners.

-Ho sento fill, però em sembla que la teva tieta encara durarà uns anys més. Hauràs de buscar un altre mort.

-Quina mala sort mare, jo confiava en que la tieta morís avui o demà al matí com a molt tard. En aquesta merda de poble tothom viu masses anys. I sense morts jo no tinc diners, i si no tinc diners ja em diràs com porto la Margalida al cine.

-Si que és bona nena aquesta Margalida, es veu molt decent. Es nota que té les cames molt tancadetes. Renta't les mans mentre jo paro taula, que el dinar ja està fet.

-Estic cansat d'ordenar els maquillatges cromàticament, vull algun mort a qui posar guapo! Merda de feina. Necessito diners per poder obrir les cames de la Margalida!

-Fill vine a dinar que sinó es refredarà.

-Mare, necessito feina!

-Carinyo, ja saps que jo et puc deixar alguna cosa...tinc estalvis, són pocs, però per anar al cine...

-No mare, no vull els teus diners.


Agafa el telèfon i comença a marcar el número. Truca a la Margalida, queden per anar al cine demà. Ell la convidarà, passarà a recollir-la a les 8. A l'endemà després de veure la pel·lícula, ell la porta a un turonet i dins el cotxe intenta travessar les seves infranquejables cames.

-Mare, has quedat preciosa, aquest to de maquillatge t'afavoreix moltíssim! Saps què? Al final no vaig aconseguir follar-me a la Margalida, tenies raó té les cames ben tancadetes la nena. És una llàstima perquè ara a sobre hauré de fer-me jo sol el dinar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada