diumenge, 13 de novembre del 2011

Llenguatge animal


Resulta improbable, oi? Tu creus? A mi em sembla que no. Vull dir, si encara no ha dit res, no sé. Les dones són massa complicades. Veig que hi estem d'acord. Però és estrany que l'altre dia em truqués...I vam follar, i com! De quina manera! En ma vida m'havia trobat una dona tant...No sé, gemegava molt i mai es veia satisfeta. Ja saps que jo sempre compleixo amb tot i més, però...Va ser la hòstia. El polvo de la meva vida i això que encara calculo que em deuen quedar uns 50 i pocs per morir-me.

Va voler quedar amb mi,  li agrado, no? Sóc bon tio i no estic malament, vestit tinc el meu atractiu i despullat...Sempre es pot es pot fer l'amor amb el llum apagat. Què en penses? Deixa de fer aquesta cara, sé el que vols dir. No em facis riure. És un rollo, una tia que m'agrada amb qui els sexe és genial. M'hi trobo còmode sense lligams. Tinc totes les coses bones d'estar en parella i les d'estar solter. És una ganga! Deixa de posar aquesta cara, jo no et dic res de com mires la Roma! Se't posa una cara d'idiota...

I si la truco? Fa una setmana que no ens veiem, no és precipitat, oi? Va, la truco, només vull saber com està, que és d'ella...No me l'agafa, I si li ha passat res greu? Ei no giris el cap, sóc imbècil, oi? Merda.

Seria suficient amb parlar-hi un parell de minuts, veure com somriu, com es posa el cabell rere la orella, com gesticula, la seva expressivitat, com agafa la cervesa aixecant el dit índex, la seva manera estrambòtica de col·locar les cames, com camina, la seva olor...

T'hauria de pagar com a psicòleg, no sé com em suportes. La vida del gos es complica quan ha d'escoltar les deliracions de l'home. Ets l'únic que m'entén, vine que posarem una peli.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada