dilluns, 29 d’agost del 2011

AMANTS "Estava en inferioritat de condicions" (Primera Part)


Tot va començar fa una setmana, sortia de la feina i tot i estar molt cansada vaig anar a prendre una copa amb uns companys. El bar estava bastant a prop, era un lloc amb poca llum i molts colors. Tenia un estil bastant hippie, com la cambrera que ens va portar les cerveses i els dos whisky sense gel que ens havíem demanat en Pere i jo.

Com gairebé sempre la conversa va començar nadant entre informes i expedients i a mesura que la nit avançava s'endinsava en un oceà ple de fantasies sexuals, afrodisíacs, pits o orgasmes intensos. Em trobava incòmoda entre tant de sexe, amb prou feines en els últims mesos havia tingut temps per masturbar-me. Estava en inferioritat de condicions, així que vaig decidir anar tirant cap a casa.
En Sebastià es va aixecar i va dir que m'acompanyava. En un principi em va molestar, tenia ganes de passejar sola pels carrers de Barcelona, però després no em va semblar tan mala idea.

Casa seva es trobava tres carrers abans que el meu pis, em va convidar a pujar per prendre l'última. Era preciós, un àtic amb una terrassa espectacular. Jo estava enamorada de Barcelona però allà a dalt encara era més preciosa. En Sebastià em va portar una copa de crema catalana i em va fer seure al sofà, tot seguit em va presentar a la seva companya de pis. Es deia Núria, era de Menorca. Tenia la pell fosca i el cabell arrissat, una preciositat.

En el sofà ells dos van seure al meu costat, el Sebastià a la meva dreta i ella a l'esquerra. Vam començar a parlar, a riure, a fer imitacions, vam acabar amb l'ampolla de crema catalana. No sé si mai has pogut experimentar aquesta sensació de trobar-te en el teu lloc, d'estar on vols i saber que és allà on has de ser. Després d'hores bebent i confesant intimitats vaig desfer-me de les sabates i dels texans, eren molt incòmodes. Ells dos es van posar en pijama.

Al dia següent vaig despertar-me en un llit amb ells dos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada